Anden dag i Nashville 31/7

July 31, 2016 in the United States ⋅ 🌙 25 °C

Puha jeg var træt, da jeg vågnede i morges kl. 8.15. Desværre måtte vi op, da morgenmad lukker kl. 9.
    Vi kom op og fik morgenmad, hvorefter vi besluttede os for at gå i poolen.💧Det var dejligt! Det var varmt ude og poolen var lige lidt koldere end vejret, så det var forfriskende, især på en dag hvor man er lidt træt.

Efter poolen gjorde vi os klar og kørte ind til Nashville by. Vi havde nogle problemer med parkering igen, men det lykkedes os at finde et sted hvor det kun kostede 5$ for hele dagen eller det vil sige, da vi kørte derfra kunne vi bare køre ud, så det var egentlig gratis.

Da vi havde parkeret besluttede vi os for at gå hen til en park, hvor der skulle stå en tro kopi af bygningen Parthenon, som står i Athen. Inden da ville vi dog lige have noget frokost, som vi fik på The Swing Door Saloon, hvor der var live musik. Det var rigtig hyggeligt, men vi måtte jo videre. Vi nåede desværre aldrig så langt, for da vi kom til The music row havde vi det ret varmt og den var blevet ret sen, fordi det tog så lang tid at finde parkering og spise osv. Vi besluttede derfor at droppe parken og kun se The Music Row, hvor der lå musik studier på række og en park, hvor der var en statue/skulptur (se billede). Derefter tog vi ind til Broadway, som er gaden hvor alle restauranterne og barerne ligger på for at finde noget at spise. Vi havde udset os et sted, hvor vi også kunne danse, men musikken var så høj at man ikke kunne tale sammen, så vi droppede det og fandt bilen for at køre på Pizzahut på vej hjem.

Hold op hvor er jeg træt nu med 6 timers søvn og over 5 kilometers gåtur, men sådan er det jo at rejse. Jwg kunne dog godt snart bruge en dag, hvor der ikke skal ske noget. Vi har set og kørt konstant i nu over 14 dage, så en hviledag kunne være godt 😴😊👏🏻

Nu kigges der på hotel i memphis, så må vi se hvad det bliver for noget 😊