Første dag i Los Angeles 23/8

August 23, 2016 in the United States ⋅ 🌙 22 °C

I dag havde vi en praltisk dag på vores morel værelse, hvor resten af turen skulle planlægges. Vi stod lidt sent op og havde ingenting til morgenmad grundet den sene ankomst til motellet i går. Vi har aktivt brugt google til diverse søgninger og den kom også til sim ret i dag. Der lå en restaurant kaldet Denny's, som havdd morgenmad, kun 10 minutters gang væk.
    Vi gik derefter hen og fik morgenmad - mums det var lækkert! Jeg fik pandekager, yoghurt, frugt og scrambled æg imens Louise fik æg, pandekager med jordbær, pølser og revet kartoffel som var vendt på panden.
    Imens vi sad på restauranten ringede Louise til bilforhandleren og hørte om hun kunne købe en bil når hun ikke havde hele hendes adresse. Det var desværre ikke muligt og derfor må vi igen leje en bil.

Da vi kom til motellet igen gik vi igang med at planlægge. Vi fik afsat dage til våde universal studios, disney world, hollywood og ellers diverse seværdigheder, strande og små byer på vej mod San Fransisco.

Vi måtte også handle for at have morgenmad til de næste dage. Man kan jo ikke spise morgenmad hver morgen til 26$ med at dagligt madbudget på 50$. Vi fik handlet og fik spist lidt af morgenmaden til frokost. Jeg var dog stadig mæt efter den store morgenmad.

En anden praktisk ting var at få vasket tøj, da vi havde fået samlet en del. Vi kunne nemlig ikke vaske i Panama uden at vi skulle betale pr. tøjdel også blev det vildt dyrt. Vi fik vasket på et møntvaskeri og måtte hænge alt tøjet op inde på toilettet og vores hjemmelavede tørresnor.

Om aften spiste vi på en vietnamesisk restaurant, hvor jeg fik Phó, som jeg også fik i Vietnam. Det var godt 🍜

På vej hjem kom vi forbi et sted som ordnede negle og der fik vi vores længe omtalte manicure. Det kan ses på billede nedenfor. De masserede på hænder og underarme og ordnede neglebånd. Det blev godt!

Da vi kom til motellet prøvede vi sg se en film, men nettet kunne ikke trække en netflix film, så nu vil vi sove i stedet for 😴