• Day 1

Vliegen en eerste dag

March 11, 2019 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

Onze vliegreis begon om 5 uur. We moesten vroeg op het vliegveld staan en onze bagage inchecken. De vlucht naar portugal was prima. Het vliegtuig had geen tvtjes, maar we waren ook met 3 uur in portugal. Onze overstap was heel kort en blijkbaar heb je voorrang als je alleen een rugzak hebt. Deze vlucht duurde iets minder dan 9 uur, want we hadden wind mee. We sliepen en keken wat films. Naast ons zat een man in zijn eentje op twee stoelen en maakte er een waar zwijnenstal van.

Onze aankomst was prima! Het was ontzettend warm, maar we waren zo door customs en onze bagage was ook heel snel bij ons.
    Daarna gingen we onze auto halen, wat vrij letterlijk halen was. We kregen een kaartje en mochten een auto uitzoeken. De sleutel zat erin. Dus we rijden een witte fiesta.

Vervolgens gingen we naar mijn tante en oom. Ze wonen in Miami, dus het was maar een stukje rijden. Ze hebben een leuk huis, wel vol. Met hen zijn we naar de Walmart geweest, maar we waren zo moe. Ze namen ons ook mee naar een cubaanse bakkerij voor eten. Een goeie eerste dag.