Miami Zoo and Dolphin Mall

March 26, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 26 °C

Vandaag gingen we naar Miami Zoo! Dit stond al even op de planning en we hoorden van alle kanten dat het een prachtige dierentuin zou zijn.
    We ontbeten bij de Burger King en reden naar Miami Zoo. Op het eerste gezicht leek het redelijk druk, maar we waren zo aan de beurt voor onze kaartjes en konden zonder problemen het park in. Het park heeft verschillende delen met dieren van verschillende wereld delen. Je kon met een monorail rond en met van die familie fietsen, maar zoals altijd in Amerika kost alles extra en niet te kort ook. Dus wij gingen rondlopen. We hebben zoveel geweldige dieren gezien! Zeker de Koala, grote Otters en Poema waren geweldig.
    Het nieuwe deel ging over de Everglades en daar hadden ze allemaal nieuwe hokken gebouwd met dingen waar je in kon. Zo kon je door een buis kruipen door het hok van de alligators, van een buisglijbaan door het bad van de otters en op glas boven het hok van bobcats staan!
    Bij de Poema’s zagen we een poema die door het raam naar de overkant keek. Daar zatten bruine beren! We gingen er tusse staan en de poema raakte geirriteerd. Het is best gel dat ze hier geen one way windows hebben voor de dieren..
    Daarna zijn we naar the Dolphin Mall gereden. Hier hebben we nog wat geshopt en ijs gegeten.
    Bij tante Dee en oom Ton besloten we om naar Texas Roadhouse te gaan waar we de beste steak ooit hebben gegeten.