Satellite
Show on map
  • Day 3

    Ziua 2 - Valuri impresionante

    March 10 in Spain ⋅ ☁️ 18 °C

    Pentru că drumul spre Punta de Teno (cel mai vestic punct al insulei) e închis, căutăm spontan un loc unde să luăm cina. Adica pastele din caserola care ne-a așteptat toata ziua în mașină 😅

    Și pentru că pe insula asta nu ai cum să faci alegeri greșite, Oana găsește un loc super impresionant. O plajă luuuuuuungă cu stânci foarte foarte înalte - unde valuri de înălțimi impresionante se izbesc cu putere de mal și șpreiază tot ce e în jur. Am filmat, am căscat gura, am mâncat și am ciugulit din snackurile rămase de peste zi.

    Apoi am condus pe un drum iarăși WOW și foarte abrupt, fix prin coasta masivului din spate. Planul e să ne întoarcem acasă nu prin Masca, ci pe un alt drum - mai lung, dar teoretic cu serpentine mai puține. Eu habar nu am pe unde, dar Oana e copilot și îmi dă instrucțiuni și ajungem sus de tot și vedem cel mai impresionant apus după ce urcăm super abrupt și super rapid.

    Ne gândim la Cosmin și Aleca pentru care condusul pe insula asta ar fi o mega experiență care le-ar plăcea super mult.
    Read more