Satellite
Show on map
  • Day 7

    Ziua 7 - Ultimul apus pe coasta de sud

    March 14 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

    După noaptea nebună de aseară, hotărâm ca astăzi să lenevim și să luăm o pauză de la atâtea activități. Așa că nu facem mai nimic. Piscină până la 4, Paul a înotat și Oana a citit.

    Apoi am căutat un Mirador la care să putem vedea un ultim apus pe coasta de sud, înainte să ne mutăm de aici.

    Am plecat cu masina pe "clasicul" drum spre Teide, cel plin de serpentine ametitoare. Se pare ca vacanta asta toate drumurile noastre duc spre Teide hihi. Aproape inainte de Vilaflor am cotit stanga spre celebrul drum TF28, drumul vechi care conecta insula de la nord la sud inaintea constructiei autostrazii. Am parcat la mirador unde am vazut pentru ultima data cum soarele se ascunde in nori si apoi dupa insula Gomera, lasand dupa el un cer sangeriu si niste nori inflacarati.

    Nici măcar nu ne-am făcut pașii azi, dar s.a simțit ca o zi de Duminică.
    Read more