• Day 8

Ziua 8 - Must do...

March 15 in Spain ⋅ ☀️ 19 °C

...de condus prin parcul natural Anaga. Minunat. Mai serpentinos chiar ca la Masca.

Ziua începe cu o relocare între cazări - azi ne mutăm la Santa Cruz de Tenerife. Până să ne bucurăm de oraș vrem să facem un hike în munții Anaga - cei mai nordici și mai vechi de pe insulă. Deși nu sunt foarte înalți (abia ajung la 1000 de metri) sunt foarte abrupți și impunători. După o oră pe autostradă până în Santa Cruz intrăm pe drumul de munte TF12 plin de serpentine și miradoare nemaipomenite.

După aproximativ 1230 de serpentine, drumul spre destinația noastră devine de o singură bandă. Estimatul zice 40 de minute pentru 20 de km și Paul se bucură la fiecare curbă că nu vine nicio mașină de pe contrasens. Conducem de fapt printr-un tunel pentru că drumul e îmbrățișat de o pădure lungă, continuă și foarte deasă de lauri. Parcă intrăm pe un tărâm fermecat.

Ajungem după muuuult timp în cel mai nordic sat de pe insulă. Merită revenit în zona asta doar pentru drum.