• Day 22

Ebéd, lábtranszfer, reptér, ByeAzores

September 18, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 24 °C

Csomagot magunkhoz vettük, fél 2 van, este 7.15-kor megy a gép. 5-re bőven elég kiérni, ebédeljünk. Helyszín ugyanaz, ahol a rizses űrlény levest ettük, közvetlenül a kikötő parton. Most csak hambi, kis grill hús, presszó és ennyi. Bár kértünk kólát és vizet, azt elfelejtették, cserébe a presszót ajándékba adták és sokszor elnézést kértek. Nice.
    Ebéd pipa, még mindig van sok idő, együnk egy jégkrémet.
    Menjünk még be a régi városrészbe császkálni meg ananászt venni otthonra, ah, nehéz a csomag, inkább induljunk a reptérre, ilyenkor már úgyis kínlódás van. Viszont idő mint a tenger, csak 4.5km, mikor megérkeztünk ezer éve ide, akkor is sétáltunk és milyen jó volt.... Spoiler: most már félúton nagyon bántuk, hogy nem taxival jöttünk inkább. Azzal akartunk, de tényleg sok időnk volt még. Ráadásul elég ronda környéken sikerült jönni 😂
    Egy nagyon jó része volt, amit nem is értek, miért nem a város közepére tettek, miért a világ végére az ipartelep és a kifutópálya közé. Egy körforgalom, aminek a közepén van 9 pálmafa 9 paddal, középen kör alakú szökőkút 9 modern beton ízével, és minden pálmafánál térkővel kirakva egy sziget neve. Tehát, az összes Azori sziget így egyben. Leírva nem izgi, de van egy kedves hangulata ahogy egyben látod, ahogy jelképezi a szigeteket.
    Ezer km gyaloglás után végre reptér, megesszük a tegnap vett ananászt búcsúzóul majd security check. Szerencsére most nem ítélnek, csak egy maracuja lekvárt vesznek el, mert túl nagy, de úgyis szar volt.
    A duty free boltban sajnos nem túl nagy a választék, ha innen akarna valaki ajándékot vinni, nem lesz könnyű. Ananász pl nincs 😣 Mármint gyümölcs, mert feldolgozva van azért. Inkább lekvárok, sütik, sajtok, piák de nem túl nagy választékban.
    Van viszont szuper lounge a váróterem felett, mindenki számára nyitott, de szinte senki sincs, mert alig látszik. Tökély.
    Lassan lehet beszállni a gépre. Itt hagyjuk a szigeteket. Szuper volt, felejthetetlen, elképesztő, mókás, aranyos, csodaszép és izgalmas.
    Gép felszáll kis késéssel és irány Lisszabon.