• Day 1

Departure

August 30, 2023 in Hungary ⋅ ☁️ 20 °C

Hát újra, itt vagyunk, újra irány az Azori, bár most "csak" 2 hét, 2019-ben 3 hét volt, szóval sűrű lesz. Mint az utazás. Két napja már összepakoltunk, autóval elmentünk Vecsésre, ott nagyon jófej kollégánál ott hagytuk az autót, onnan busz, jó korán kiértünk, igazi magyaros házi uzsonna is megvolt (Burger King).
    Persze hogy ne menjen minden rendben, reggelre a Mogyoró cica lesántult, úgyhogy pihenés és munka helyett rohanás ügyeletes állatorvoshoz. Szerencsére elvileg nem tört, de bent kéne tartani a házban pár napig, ami nem egyszerű, szegények akik vigyáznak majd rá, fel lesz adva a lecke. 😿
    A gépig még van 2 óra.
    Fél 6kor indulunk, helyi idő szerint fél 9re érünk Lisszabonba, és szintén helyi idő szerint éjfélre Ponta Delgadába.
    Kis izgalom, hogy kb 2.5 óra van Lisszabonban átszállni, de ugye WizzAir, és ha nem is késik, most vettük észre hogy a terminál 2re érkezünk és a terminal1ről megyünk tovább. Ami más épület. És ki kell csekkolni, buszra szállni, újra becsekkolni, szóval izgi lesz.
    Minden szállás lefoglalva, minden autó lefoglalva, helyi repülőjáratok lefoglalva, sok minden már kifizetve.
    Már nagyon várjuk hogy újra ott legyünk 😊
    5 vagy 6 sziget van tervben, sok kirándulás, túra, helyi kaják, vízesések, tengerpart és a többi.