Battambang 🦇

November 4, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 24 °C

Dr hütig Tag Tag het scho am 05:30 Uhr gstartet, wöu mir am 06:30 Uhr für üse Transfer vo Siem Reap nach Battambang si abghout worde.
    Ds isch aber nid eifach ä gwöhnleche Transfer gsi, mir si nämlech mitemne Boot nach Battambang gfahre.
    Uf dere 6 stündige Reis simer ah idrückliche Landschafte und spannende Floating Villages (Schwümmende Dörfer) verbi gfahre.

Am „Hafe“ simer scho vo üsem Tuk Tuk Fahrer erwartet worde, wo üs iz 2. Homestay vo dere Reis bracht het. Mir si froh, dass es dasmau ä Klimaalag het. 😅

Mir si de när grad direkt witer zu de Killing Caves und Bat Caves gfahre. Bi de Killing Caves si währendem Regime vodä Rote Khmer unzähligi Lüt tötet worde. Und bi dä Bat Caves heimer chönne beobachte, wie bim Sunneungergang 2 Millione Flädermüüs us dr Höhli si gfloge. Beidi Höhline si ufeme schöne Fels mitemne Tämpu wo ä wunderbari Ussicht bietet. Usserdäm hets seehr viu rächt frächi Affe gha. 🐒

Nachdäm Usflügli simer im Stedtli (es het nid würklech ä Stadtchärn u sehr weni Touriste) no ga Znacht ässe und wieder zrüg i üses Homestay.

Morn schaffemr nochli ah üsem Projekt und de geit üsi Reis scho wieder witer. 🚌