Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 17

Tbilisi - den 4.

7 September 2015, Georgia ⋅ ☀️ 30 °C

Poslední den před odletem vyjíždíme lanovkou na kopec přímo nad starým městem, odkud je nádherný výhled skoro na celé Tbilisi. Na vrcholku tohoto kopce rovněž leží ruiny pevnosti Nariqala a monumentální socha Matky Gruzie. Na závěr pobytu si dopřáváme oddych v místních sirných lázních a ke vstupu 3 lari si připlácíme ještě pětinásobek za masáž. Před ní se ještě jdeme vypotit do sauny a poté, co vylezu a mířím k bazénku, abych se schladil, náhle se šokem zjišťuji, že místo ledové vody je v něm naopak voda o téměř 50 stupních. Zchladit se přitom nejde ani ve sprše, neboť z kohoutků teče pouze teplá sirná voda. Inu, takové jsou sirné lázně, ale po hodince zde strávené nakonec odcházíme příjemně uvolnění a především hodně žízniví. Jako na zavolanou však zcela náhodou narážíme na místní pivovar Alavi, který jsme do té doby neúspěšně hledali, a ochutnáváme místní pivo. Večer dokupujeme suvenýry, posedáváme u moku a nakonec balíme na cestu zpátky do ČR.Baca selengkapnya