• Day 12

Satun

March 12, 2016 in Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

Ráno vyplouváme z ostrova Langkawi zpátky na pevninu, ovšem nikoliv zpět na tu malajskou, ale thajskou. Přijíždíme do přístavu u města Satun a při čekání v řadě před pasovou kontrolou se seznamujeme s mladým cestovatelským párem z Německa, Rafalem a Mariou, které jsme potkali již v lanovce na SkyBridge. Následující 3 dny trávíme na cestách spolu, neboť všichni míříme do města Krabi, ale přesný harmonogram, co tam budeme dělat, zatím nemáme ani jeden. Možností je totiž nepřeberné množství. Nejdříve se však musíme dostat na autobusové nádraží v Satunu. Za pasovou kontrolou se na nás opět vrhají taxikáři, ale s nabízenou cenou za odvoz rovnou do Krabi nesouhlasíme. Volíme proto levnější, i když kostrbatější variantu v podobě tzv. song teo (v překladu dvě lavičky), což je pick-up s korbou s dvěma lavicemi, který jezdí za paušální ceny po stálých trasách, nebo se dá usmlouvat jako taxi. Pomocí něho se dostáváme na autobusové nádraží v Satunu, kde kupujeme lístky na autobus do Krabi. I v Thajsku je autobusová síť velmi široká a levná a autobusy jsou klimatizované a pohodlné.Read more