• Day 3

Stubai - den 2

August 24, 2021 in Austria ⋅ ☁️ 7 °C

Ráno hned po snídani vyrážíme na nejdelší etapu, navíc za mlhy a místy i nepříjemného deště. Cestou k Bremer Hütte musíme zdolat celkem 4 stoupání a 12 km, ovšem kvůli počasí si celý tento den moc neužijeme. Po 5-6 hodinách přicházíme celí promoklí na Bremer Hütte, která ovšem není naší konečnou stanicí, neboť byla dlouho dopředu obsazená. Vyměnili jsme si alespoň durch mokré ponožky a sedli jsme si zde na oběd, abychom nabrali síly na další cestu. O půl 4 odpoledne tak vyrážíme dále směrem k Nürnburger Hütte, přičemž následující etapu bych označil za technicky nejnáročnější, neboť k překonání terénních překážek bylo několikrát nutné si pomoci připevněnými kovovými příčkami a lany. V kombinaci s kluzkým terénem bylo tudíž nutné si dávat pozor a postupovat opatrně. Tato šestikilometrová etapa je tvořena 300metrovým stoupáním do sedla Simmingjöchl (2764 m n.m.) a následným ještě delším klesáním, při kterém se mi poprvé ozývá bodavá bolest v levém koleni. V 7 večer přicházíme celí vyšťavení na chatu, kde dáváme sušit všechny věci a těšíme se na večeři. Na zamluvenou 4chodovou večeři v rámci polopenze bylo již bohužel pozdě, ale stejně jako na jakékoliv jiné chatě nebyl problém si objednat cokoliv z jídelního menu.Read more