• Day 9

Ouarzazate - Taourirt kasbah

May 17, 2014 in Morocco

Už v šest ráno jsem se probudil a šel zkontrolovat naše auto, zda s ním nic není. Naštěstí tam stálo bez známky škrábnutí a navíc jsem u něj potkal další 3 auta, co nemohla v noci projet zával. Zaplatili jsme našim ubytovatelům, nastartovali a raději vyrazili zpět tou stejnou cestou, kterou jsme přijeli. Ačkoliv již nepršelo, další nepříjemnosti po cestě jsme nehodlali riskovat. Dojeli jsme do Ouarzazate, kde jsme se nasnídali opět v hotelu Baba, navštívili proslulý kasbah Taourirt a rozhodli jsme se, že dnes pojedeme k Atlantiku do města Essaouira a vodopády necháme až na konec. Po cestě jsme se ještě zastavili v Marrákeši, abychom se podívali do zahrad Ménara. Ty nás sice lehce zklamaly, avšak z Essavíry jsme nakonec byli nadšení. Po cestě nás však ještě dvakrát zastavila policejní hlídka. Zatímco první z nich nám kontrolovala jenom doklady, druhá z nich nás zastavila již kvůli překročení povolené rychlosti. Místo povolené šedesátky nám naměřili sedmdesátku, ale místo oficiální třísetdirhamové pokuty nás zkasírovali "jenom" o stovku.Read more