Terug in indonesie

June 9, 2018 in Indonesia ⋅ ⛅ 24 °C

Met een groen gezicht en kotsmisselijk gevoel heb ik uiteindelijk de 7 uur durende rit met de nachtbus overleefd. Gelukkig trakteerde bram op een luxe hotel in Colombo waardoor ik even lekker uit kon rusten. Dit hotel in Colombo had een prachtig uitzicht op de stad vanuit het zwembad. Later op de avond vlogen we weer terug naar Bali.

He wat? Weer Bali? Ja! Weer heerlijk een paar dagen in Canggu geweest. Dit keer zijn we iets verder uit Canggu verbleven op een mooie locatie in de rijstvelden. Het hoogte punt van een paar dagen Canggu was dan toch wel dat Bram mee is geweest naar een yogales ;-). Ik moest hem na de yogales wel helemaal uit de knoop halen maar hij had goed zijn best gedaan! Na een paar dagen chillen in Canggu zijn we naar Uluwatu vertrokken om papa en mama te ontmoeten. In uluwatu verbleven we samen met papa en mama in een prachtig hotel. Dit hotel keek uit op de zee. Vanuit deze locatie konden we van mooie zonsondergangen genieten.

Op een middag in Uluwatu kwamen er ineens 15 apen op bezoek. Deze kleine boefjes sprongen in de prullenbakken op zoek naar eten. Een aap had geluk.. hij had namelijk een pak popcorn gevonden met nog wat popcorn erin. Hier heeft hij heerlijk van zitten smullen. Een andere aap had een iPhone te pakken bij het zwembad, deze was van een hotelgast. Deze aap ging gelijk met de iPhone de boom in. Na wat gedoe heeft de aap de iPhone laten vallen omdat deze erachter kwam dat de iPhone niet eetbaar was. De man van wie de iPhone was, was erg blij dat hij zijn telefoon terug had, aangezien dit zijn werk telefoon was. Hoe leg je aan je baas uit dat je je telefoon kwijt bent omdat een aap die bij het zwembad heeft gepakt?!

Het was gezellig en fijn om een paar dagen met papa en mama te kunnen zijn.

Bram en ik zijn daarna doorgevlogen naar Flores. Hier gaan wij een week de omgeving verkennen en een boottocht maken naar Komodo. Na Flores ga ik tot 25 juni met papa en mama reizen. We weten alleen nog niet precies waar.. in ieder geval wel Indonesië. Op 25 juni vlieg ik alleen naar Perth in Australië. Vanuit Perth ga ik een tour doen in de outback voor een week en verder hoop ik leuke mensen te ontmoeten om dingen mee te kunnen ondernemen. Ik vind het super spannend om alleen te gaan reizen maar ik kijk er erg naar uit om naar Perth te gaan!