• Day 6

אוקלנד ללא הפסקה

December 25, 2022 in New Zealand ⋅ ⛅ 23 °C

אז הגענו לאוקלנד.

לא לפני שעברנו בידוק בשדה. הפעם לא ביטחוני - אלא תברואתי (!), אשכרה בדקו שאין בוץ בנעלי טיולים (היה) לפני שנכנסים כדי לא לזהם להם את הטבע. חיטאו אותן, וואלה גאונים.

אוקלנד היא העיר המרכזית באי הצפוני, העיר הגדולה אבל לא הקדושה או הבירה (וולינגטון).
    ניו יורק בקטן שתכלס שימשה לנו פלטפורמה למצוא את האחד.
    הוואן (או הקמפרוואן) האחד שיהיה לנו לבית בתקופה הקרובה 🚐🏡

יש כאלה ששוכרים וכאלה שקונים, הלכנו על הקשה אבל המספק והשווה (קונים!).
    התחיל מסע חיפושים לאורכה ורוחבה של העיר (להלן המפה).
    לקח יומיים ומפגש עם כמה טיפוסים מפוקפקים (אך נחמדים) ובסוף פגשנו את ג׳ימי.
    ג׳ימי, איש יקר, ניו זילנדי שהגיע מאפגניסטן לפני 20 שנה.
    פשוט איש פשוט וטוב. ככה פשוט.
    בעל מגרש למכירת רכבים, בונה קמפרוואנים לקראת הקיץ, מטפל במכוניות ספורט בחורף.
    שיחה על החיים באי, על החינוך לילדיו ולדור הבא בכלל, ושבני האדם בסוף שווים.
    אין על לפגוש אנשים טובים באמצע הדרך, בטח שהוא גם סידר לנו את האחד, אחלה ג׳ימי.

ניסן אלגרנד שנת 2005, 220 אלף קילומטר אבל בתכלס כמו חדשה. עומרי התאהבה ישר, אוהד קשה להשגה - בסוף זה קרה.
    מקום מרווח (יחסית), נוסעת מעולה, כיתוב ביפנית על הרדיו יש.

מכאן עוד יום מנהלות לפני שיוצאים ואז… מרי כריסמס! חג שמח לכולם, מפה לשם קיבלנו יומיים ביציאה.
    מסתבר שהכל סגור וצריך לחכות לפני שעושים העברת בעלות, בירוקרטיות וזה. לפחות נהננו מהנחות של חג ✌🏼

העברנו יומיים בסידור הואן (החלטנו לקרוא לו ג׳ימי), קצת בישולים, סיבוב בעיר, ספורט בפארק, מסעדה סינית מעולה. ולקינוח הדלקנו נרות חנוכה עם הקהילה היהודית באיזה גינה (עומדים על 2/8 עלובים השנה 🕯️). האמת שכיף להתחבר גם מהצד השני של העולם.