Satellite
Show on map
  • Day 6

    Varm og hård dag

    June 23, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

    Dennis havde sovet fantastisk - måske fordi vi havde hver vores seng😂 Jeg sover virkelig dårligt - ikke nok med jeg selv kæmper med min egen temperatur (overgangsalder) så funger Air con her med at værelset stille og roligt bliver varmere og varmere også begynder Air con og det larmer og SÅ bliver der koldt🥶 og stille og roligt så varmt igen🥵 Samtidig med jeg selv får hedegag😡 så jeg sover ca. en halv time af gangen😖 jeg har stillet på Air con og håber den kører roligt i nat.
    Nåh op og afsted - vi vandrede afsted, men indså at vi skule køre i bil op til et sted. Så 4 km. “Spildt” afsted igen i bil. Og så en vild vandretur på 12 km😅 jeg får ondt i benene de næste 4 dage! Dennis var noget nervøs hele vejen pga. bjørne. Vi så da heldigvis også en lidt oppe af en bakke. Og på vej i bilen endnu 2 stk. sejt alligevel. 🐻
    Hold op jeg var træt og det er jo 1000 grader🥵🥵
    Eftermiddag op i en lift - der var så 10.000 grader!!
    Aften pizza og øl og trætte ben😉 og lige endnu engang op med liften.
    gået 33.000 skridt og knap 400 højde meter. Så forstår man hvorfor man er træt🥱
    Read more