Fra Myrtle Beache til Atlantic Beache

July 1, 2022 in the United States ⋅ ☁️ 26 °C

Vi kunne kun komme for langsomt ud af vores faldefærdige hotel🤥 Det eneste gode var at vi havde en altan og vi kunne sove med åben dør og slukke aircondition. Det var lidt varmt, men dejligt med “rigtig luft” og jeg sov langt bedre. Mange steder kan man ikke åbne vinderne - kun air con😖
    Afsted med os, vi vidste ikke helt hvorhen og vi havde ikke booket noget. Det hele var dyrt (også fordi det er holyday weekend fordi det er d. 4. Juli på mandag)
    Vi kørte og så en mindre by, hvor vi spiste dejlig frokost. Jeg fik crabcake sandwich😋
    Vi kørte mange dejlige steder og forsøgte også at få og finde et sted at sove. Tilsidst blev vi nødt til at tage et meget (for os) dyrt hotel, for vi ville ikke ende på endnu et usselt sted. Vi skal nemlig være her 2 dage, for vi har bestilt en færge søndag.
    Her er ikke usselt, men til prisen på ingen måde noget særligt. Man kan ikke åbne vinderne! Det er et stort værelse og god udsigt.
    Vi har købt sushi i et kæmpe supermarked til aftens - vi har ikke råd til at spise ude😝
    I supermarked pakker de ens vare og spørg om man har brug for at få bragt det til bilen😂
    Så afsted til stranden på picnic😀