Fra Kill Devil Hills til Carlottesville

July 7, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

Ja så endte vi i Charlottesville😳
    I går da vi skulle finde hotel til de næste dage fandt vi ud af at det forsatte med at være dyrt oppe langs østkysten, hvor turen ellers var planlagt til. Og at det hele ligner lidt hinanden ved disse strandbyer. Så vi tog en rask beslutning og kørte ind i landet mod Great Smoky Mountains igen og Shenandoah og Skyline Drive. Hvor vi kan køre op mod Washington hvor vi skal være de sidste 4 dage. Det er egentlig ikke nogen omvej - men helt anderledes end vi planlagt. Derud over var jeg/vi lidt trætte af de samme hotelværelser. Og jeg fandt Charlottesville som var en hyggelig by (med en bymidte, det har ikke alle byer i USA, de kigger bare på en kæmpe landevej og man skal køre i bil til ALT) Så vi tog en billig (714kr) overnatning som B&B hjemme hos et meget alternativt par. Spøjst at komme i andres hjem i et villakvarter. Der var 3 værelser med fælles badeværelse. Umiddelbart er vi ( forhåbentlig) de eneste i nat.
    Så ellers bare kørsel i 4,5 time i meget trafik. Men det var også den sidste “lange” tur. Vi smurte vores egne sandwich på en rasteplads på halvvejen😇)
    Mindre gåtur ned i byen på ca. 2 km. Til en lille øl og noget mad. Varmen er vild det er 30 grader men pga. luftfugtighed føles det som 40🥵 (ja Dennis syntes også det er varmt😉)
    ( Billede - Dennis skriver blog, det er en alvorlig ting😉)