Hjemrejse

July 15, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

Vi kom fint afsted ved 10.30 tiden med Metro og en bus til Lufthavnen. Ca. 1,5 time. Vi fik heldigvis lov at chekke in selv om vi var der 4 timer før. Skøn lufthavn - stor og få mennesker. Vi vandrede rundt og spiste også frokost.
    Endelig kom vi på flyet en halvtime forsinket. Og der skad vi så en time i ca. 40 grader🥵😡 Alle var lige ved at gå til og der var en noget stram stemning. Også fordi vi skulle have mundbind på😷 Det var folk heller ikke tilfredse med. Alle sad og viftede sig med flyinstruktionen. Til sidst måtte de åbne nøddørene så der kom ny luft ind, det var også 30 grader udenfor, så der blev på ingen måde koldt. Vi ventede på mere brændstof fordi vi skulle flyve en anden vej pga. uvejr et sted.
    Men flyveturen gik godt - vi så et par film og forsøgte at sove lidt(virkede ikke helt for os)
    3 timers vente tid i Madrid og 3 timer fly til KBH. Kæmpe kaos og mange mange mennesker i Kbh lufthavn😳 Men vi fik vores kufferter efter ca. 35-40 minutter.
    Vi var blevet ombooker fra britiske Air til Iberia(spansk) ved begge fly og det var fint, men i Spanien bruger de forsat mundbind i offentlige transport midler😷🙄 Så det var noget kedeligt at side med dem i først 7 timer og så 3 timer😖
    Signe og Albert hentede os og Rasmus og Johanna var hjemme og ventede på os. Skønt at se drengene igen🥰
    Nu er vi max trætte og lidt overvældede af have, vasketøj, nyt badeværelse og planer for renovering af hus😅 Vi må vist heller holde os hjemme nogle weekender😜