Johannes De Vries

Joined May 2019Living in: Stiens, Netherlands

Camp site 11

Yesterday in Finland ⋅ ⛅ 22 °C

Nou de ervaring met Finland is nu. Het noorden vanuit Lapland wat mooi en prachtig adembenemend. Dan ineens in bos bos bos slechte wegen en weinig te beleven. Dus vandaag 6 uren gereden over dik 350 km snelweg met bos bos bos. Maar eens een camping opgezocht aan een meertje met een lekker douche en hendeltje mee. Straks bier en lekker eten maken. We hebben en wel zin in wat. #Balticsearally2019 #rallyteambramstef #team20minions #rodekruisziekenhuisbeverwijk #roadtripRead more

Camp night 10

Yesterday in Finland ⋅ ⛅ 11 °C

Klein vuurtje zware dag zowel lichamelijk en geestelijk omdat we totaal geen goeie route hadden. Wel weer een hoop gereden wat eigenlijk niet op de planning stond. We hoopten de mooiste route uit gekozen te hebben, maar dat viel tegen. Uiteindelijk werd het eentonig tussen de bossen/ bomen. Wel een heerlijk weertje vandaag, de korte broek kon aan. Uiteindelijk de route richting de kust genomen, maar de dag werd ook te lang. Om 23 u ( lokale tijd, dus 1 u tijdsverschil) een plek gevonden, niet fantastisch, maar we staan!! Klein vuurtje erbij, biertje en zo rusten.Read more

Campsite nummer 9

June 14 in Finland ⋅ ☀️ 17 °C

Pils en vlees en misschien een vis........

Finland, in Ivalo

June 13 in Finland ⋅ 🌫 15 °C

Pitstop en tanken. Na de noordkaap besloten eerst stuk door Finland te nemen, of rusland over te slaan. Ivb dat de mini het zwaar heeft. Misschien wat aan de veilige kant, maar de keuze voor Moermansk hebben even laten varen. Heel jammer maar dat was technisch niet mogelijk omdat we dan ook nooit uit konden komen, met de tijd dat de grens overgang open zijn vanaf de noordkaap. We proberen het verder op. Maar vandaag kleine reis dag en even genieten van het leven in Finland. Bijna roadkill met een grote zeearend die een hapje zag liggen!!!!!! #team20minions #hiluxpower #Noordkaap #rendieren #zeearend #roadtrip #rodekruisziekenhuisbeverwijk #brandwondenslachtoffersRead more

Made it de Noordkaap

June 13 in Norway ⋅ 🌫 4 °C

De bestemming waar het allemaal om ging hebben we gehaald. Foto's volgen eerst een maaltijd, we kunnen pas om 01:00 op de foto met de Globe. Dat wordt het hoogte punt van de dag en van de missie dus mis het niet. Ik probeerde een timelaps te maken van de middernachtzon maar helaas werd het bewolkt.
    Het was ook even wachten, maar om 1 uur kon de we eindelijk richting de noordkaap om een paar mooie foto te maken. Wat een mooie ervaring om met je uit 1983 jaar oude minitje hier te staan. Nog lange reis te gaan met zijn tweetje en een oranje aanhangsel.

Alta prachtig stadje

June 12 in Norway ⋅ ⛅ 9 °C

De reis richting de Noordkaap gaat verder via Alta. De prachtig mooie fjorden combinaties. De mooie vissers plaatsjes met zalm kwekerijen. En in Alta wat extra olie gescoord voor de Mini want we hebben een kleine lekkage gekregen die ik niet kan verhelpen. Dus maar wat extra erbij. Wat prachtig om hier te zijn ook al zijn het kleine korte pauzes maar adembenemende uitzichten en mooi momenten. Op naar de Noordkaap samen met team Hilux die ook wat te voortduren hebben met zo,n kleine tomaten blikje in de Spiegels. Haha thanks guys #bramsteffrallyteam #alsjeenkelmaarkoudis #Noorwegen #roadtrip #Balticsearally2019 #team20minions #donaties #annapatat #brandwondencentrumbeverwijkRead more

Op weg naar hoge witte bergen.

June 12 in Norway ⋅ ⛅ 13 °C

Erg mooi uitzicht vanuit de auto nog paar uur te gaan. Voor opslaan basis kamp. Gelukkig heb ik goeie maat Gerard die verplicht meer meters moet maken. Omdat ik bij een mission posible akt even mega door mijn enkel heen ging. Dus maar wat ijs erom en no pain no gain zal ik maar zeggen. Hopelijk valt het mee.
    Ben geen jonkie meer van 20 jaar......kom ik achter.....
    En door......
    #balticsearally #verzwiktenkel #niethuile #team20minions

Party time en chilling

June 11 in Norway ⋅ ☀️ 9 °C

Feestje met alle mede baltic sea rijders. 9 graden en harde wind. Maar vroeg op nest straks ff lekker proberen te slapen. Morgen weer lange dag. Kleine impressie van de dag.

Pool cirkel 66°33N

June 10 in Norway ⋅ ⛅ 7 °C

Prachtige ervaring om er een keer te zijn geweest. Noorwegen bij de poolcirkel. Heb een steentje gelegd als teken van passage. De pittige afstand die we hebben afgelegd 830km werd door de super mooie omgeving vaak teniet gedaan. Omdat je steeds wat nieuws ziet. Immense watermassa's die van de berg neer storten. Het wild leven op de route super om dit te zien.
    Team Hiluxpower is zijn 1 pk weer kwijt en heeft er weer wat meer gelukkig, maar zodat ze vanacht weer konden aansluiten. Nu op de veer dienst richting Lofoten die mini wat liefdevol behandelen met wat smering hier en daar. Hebben we eigenlijk een rustdagen met de baltic sea party op Lofoten.
    Kwam nog een mooi plaatje tegen halverwege die ik jullie uiteraard niet wou onthouden (Met een knipoog natuurlijk) #balticseacircle2019 #team20minions #Hiluxpower #goeiedoel #rkzbeverwijk #brandwondenslachtoffers #erkannogveelmeerbij
    www.teammini-ons.nl

Lapjesland

June 10 in Sweden ⋅ ☁️ 15 °C

Tanken, hotdog, en heel veel bos met nog meer bossen en hier en daar een beekje met een verdwaald dorpje.
    Op naar Bøde veerdienst proberen te pakken naar lofoten.

Never miss updates of Johannes De Vries with our app: