June 2019

Em2 groningen de finish

June 23 in the Netherlands ⋅ ☀️ 25 °C

Gefinisht na een prachtig avontuur samen met team Hilux en team Mini-ons super mooie 18 dagen meegemaakt.
    Gereden 8011 km, 10 landen, en 6235 euro opgehaald voor brandwondencentrum Beverwijk. Prachtige prestatie voor mens en machine #miniclasic iedereen hartelijk bedankt voor het volgen van ons avontuur.
    #team20minions #rallyteambramstef #Balticsearally2019
    Smaakt naar meer........bedankt!!!

Laatste overnachting voor de finish

June 22 in Germany ⋅ ☀️ 20 °C

Katholieken, bier, voor 11 uur stil maar team Hilux en team Mini-ons in Bad zwischenahn morgen tussen 16 en 17 uur is de finish ik denk dat wij 2 min over vier aan komen....hahaha oant moarn.

Polen deel 2 dag 16

June 21 in Poland ⋅ ⛅ 22 °C

Zo na een lange dag bochtige wegen weinig snelheid de snel weg opgezocht anders kwamen we nooit thuis. En net na Poznan een hotelletje genomen om wat pils weg te werken en een overheerlijke maaltijd. De gastvrouw was aardig en enthousiast over ons avontuur vanaf de noordkaap zoveel km in het kleine koekblikje. Vanmorgen eens een lekker ontbijt met een roer eitje in plaats van de hotdog die bijna overal wel wordt geserveerd. De laatste loodjes wegen het zwaarst maar we pakken relaxt de autobahn zodat we de laatste na nacht ergens chill gaan doorbrengen. Team Mini-ons still going strong.Read more

Polen

June 20 in Poland ⋅ ☁️ 25 °C

Zo en dat was Litouwen, sorry hele grote graan, tarwe, maisvelden niet heel spannend. Het binnen land zal best mooi zijn, maar door de tijd die nu in Polen weer uur terug flipt minder stress. We gaan in de buurt van Giżycko een plekje zoeken. Het schijnt een prachtig omgeving te zijn. Wij gaan verkennen. Teammini-ons met vaste team Hiluxpower on the go.Read more

Litouwen

June 20 in Lithuania ⋅ ⛅ 27 °C

We zijn vanmorgen vanaf Riga door laatste stukje Letland
    Heen gereden, om nu onze weg te gaan vervolgen door Litouwen. De grenzen zijn open en kunnen lekker door tuffen. Nog 3 keer goed nagedacht om 100 km Kalinigrad aan te doen. Maar dan zijn wij heel veel tijd kwijt jammer maar helaas. Het is bijna technisch niet mogelijk om dat vol te houden. We hebben prachtig mooi weer onderweg en er is veel te bekijken. Zoveel verschil in landjes of verschillen van mensen en vooral verkeer. Kopke er goed bij. Wordt vervolgt 💪💪Read more

Stadcamping in Letland Riga dag 14

June 19 in Latvia ⋅ ⛅ 20 °C

De reis ging Estland naar Letland en we zijn gestrand op een camping vlak bij Riga. We er dwars door heen gecrost en van wat ik heb gezien. Ga ik er zeker weer heen. Prachtig om te zien, alleen het verkeer ik snap er niks van. Ze komen van alle kanten. Maar ja still going strong. Team Mini-ons

Oude gevangenis complex rummu

June 19 in Estonia ⋅ ⛅ 23 °C

Oude gevangenis dat is overgenomen door een kolonie zeemeeuwen en aansluitend een adventure park. Van alles te doen hier, maar we moeten door.

Party time in Estland

June 18 in Estonia ⋅ ☀️ 21 °C

Zo na een heftig drink avondje met Marek en August alweer klein stukje terug naar boven voor de 2 party van de Balticsearally2019. We zitten hier op een prachtige locatie en werden al verwelkomd met een shotje wodka. En de teams druppelen al wat binnen. De sauna en hottube staan warm dus straks maar ff plonsje maken.
    Wat binne we mooi vut.