• Day 17

Dag 17- Istanbul na SA

August 22, 2022 in South Africa ⋅ ☀️ 20 °C

Okay... So die is die amptelike laaste Pikkewyn vir ons wittebroodtrippie! Laaste oggend opgestaan en met 'n spoed reggemaak, tasse reeds die vorige aand vir die grootste deel gepak en toe spring ons in 'n taxi Grand Bazaar toe, om die laaste goed te gaan koop. Ons het daar rondgehardloop soos afkop hoenders en toe weer uit om 'n tram te soek terug na ons blyplek toe, om betyds te wees vir check out. Op die trein gehop en by die verblyf aangekom, het ons gou die laaste goed gepak in die nuwe tas vir Kabouter en ons is toe daar uit. Op die kaartjies sê dit toe die lughawe waar ons van vlieg is Ataturk, en ons besluit toe met al ons bagasie 'n Uber beter sal wees om te vat. Die bestuurder verstaan toe nou nie 'n woord Engels nie, maar gelukkig het 'n goed Translate vir ons op sy foon, net sodat hy vir ons sê dat daai lughawe al 'n paar jaar gelede toegemaak het. Dankie tog hy sê ons toe en vat ons toe na die regte een toe! By die lughawe aangekom, het ons die wag speletjie gespeel, aangesien ons nog nie ons tasse kon incheck nie en ons heeeeeeeltemal te vroeg daar was! Na ons uiteindelik kon incheck, is ons gou deur Duty free en toe het ons onsself fancy gaan hou in die lounge! Heeltemal te veel geëet en drink en is toe nou lekker lui vliegtuig toe. Die vlug was darm nie te erg nie, ons het nog lekker kos op die vliegtuig gekry en land toe so 01:00 in Dubai. Ons het toe maar dadelik by ons hek gaan sit en wag, albei lekker moeg, maar vasberade om nie te slaap nie. Na ons geboard het en op die vliegtuig geklim het, was die vliegtuig so lekker leeg, dat ons sommer 'n ry met 4 sitplekke vir onsself gevat het! Dit was die lekkerste ding, aangesien ons toe nou heeeeerlik geslaap het vir die grootste deel van die vlug! Luuks! Ons is so 2 ure voor ons geland het wakker gemaak vir ontbyt en het toe nou maar rustig gewag om te land. Uit die vliegtuig geklim word ons gegroet met lugte en roltrappe wat nie werk nie en ons weet... Home sweet home!
    Baie baie dankie vir elke een wat ons trippie so mooi getrou gevolg het!