Satellite
Show on map
  • Day 2

    Dag 2 - Aankomst Insbruck

    July 30, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 23 °C

    Een rot nacht weinig slaap harde stoelen...

    De reis duurde lang en langer en nog langer... maar uit eindelijk zijn we er.
    Ongeveer elk uur gezien vannacht het land schap zien veranderen en de zon zien opkomen en door wolken zien breken. Met weinig slaap toch een mooi begin. Aangekomen op het parron moeten we een klein stukje lopen om de motoren weer van de trein af te halen. Ook nu weer helm op om de trein in te gaan... Ongeveer kruipend gaan we met zijn alle opzoek naar de motor. Wachten we op het personeel om de motoren te bevrijden van de spanbanden... nog even na praten met yuri wachten op zijn vriendin en dan klaar maken om de reis te beginnen.

    Zo rijdt ik ongeveer om half 11 het terrein af en start ik de navigatie voor de route van vandaag. Maar eerst even op koffie bezoek bij Frank en de kids zonder dat ze het weten ben ik lekker een half uurtje onderweg en nu al schitterende wegen.

    Nu op de camping en toch echt kiezen, welke route gaan we nemen? Over de verschillende meren of door de dallen.... hmmm
    Dit beslis ik wel als ik zo rij.

    Nu eerst lekker koffie en even nog bijkomen.
    Read more