• Day 2

Kuala Lumpur

August 7, 2015 in Malaysia ⋅ ⛅ 31 °C

2:40u voor transfer in Kuala Lumpur met 2 uur vertraging. Net voor het boarden word de vlucht gecancelled. En nu aanschuiven en horen wat er aan de hand is.
    Wegens een aswolk zijn alle vluchten naar Bali afgelast, wachten en morgen opnieuw proberen. Via internet vernemen we dat alle andere maatschappijen wel vliegen maar voor de eerste dagen reeds volgeboekt zijn. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en terug en krijgen steeds een andere uitleg. Ik zal de details besparen maar het komt er op neer dat we zelf het hotel moesten betalen, niet aan de bagage kunnen en niet buiten de luchthaven. We hebben uiteindelijk wel een nieuw ticket voor morgen 5:15u al geloven we er niet in want andere zeggen eerst komen is eerst vertrekken. Er zijn er dus die al twee nachten in Kuala Lumpur zijn!
    Het hotel is per uur en we hebben 7uur genomen, eerst douchen en dan hopelijk slapen. Om 02:00u maakt men ons wakker want een half uur later vliegen we buiten.

Heel de dag op de luchthaven gebleven dus.