• Day 6

Day 5

January 6, 2019 in Argentina ⋅ 🌬 9 °C

Včerajší kopec máme ako na dlani, len dnes je už biely. Ráno je tu dosť kľud. Minulú noc si susedia aj oheň robili, asi potiahli dlhšie, my sme ako hrušky poodpadávali. Ideme na cíp konca sveta a potom do kaviarne. Track Hito XXIV na čilskú hranicu pri Acigami Lake. Pasová kontrola tu nie je bo cesta ďalej nevedie, len jazero sa mení na Lago Roca, aj keď je stále to isté. Ďalej nejaké miestečko, kde sa dajú zaliať nudle. Vláčik, Tren del Fin del Mundo, a vodopád na Rio Pipo sa nám pritrafili. No, ono to bola len kaskáda, ale dobre, mapa mala značku vodopádu. Von z parku a dali sme to pod ľadovec, Glaciar Martial. Je to aj lyžiarske stredisko, asi už aj nefunkčné. Sedačky síce sú, ale asi zbankrotovali. Kúsok sme si vyšľapali, jeden coffee shop nám pred nosom zavreli a v druhom je waiting list. Včerajší výstup je cítiť. @ExpedicePatrolem.cz je aj tu, stretli sme ho pred tým aj na ferryne. Tak teda cez shoping centrum, kde ku karte aj pas pýtali a na camp spot za mesto. Cestoviny a predjedlo, no hostina pri Rio Oliva. Banánové lodičky ako dezert. Pekný kemp, prázdny vraj ráno skoro vyrážame. Otužilecká hygiena.Read more