• Day 8

Day 7

January 8, 2019 in Argentina ⋅ ⛅ 5 °C

Budíme sa do krásneho dňa v El Calafate. Opäť pocit čistoty, na nezaplatenie. Mesto pripomína nejaké stredisko v horách, to čo si povedal. Veď to je. Ale pre predstavu, taký Mamuth Lake, malý Queenstown. Pekné. Slnko sa mieša s krupobitím a snehom. Vladko sa nám stratil, ale dobrá správa je, že asi po pol hoďke sa aj našiel. Po načerpaní informácií z turistických kioskov, si rezervujeme boat cruise na všetky dostupné ľadovce. Zajtra poobede, dnes máme v pláne skuknúť Glacieras Moreno. Dáme kávu, z čoho sa vlastne vykľul obed, bo vonku to dosť sype. Pumpa zavretá, tak zatiaľ dopĺňame zásoby, asi na štyri týždne. Tracky na ľadovec sú vybookované na najbližšie dva dni. Keď nefúka, tak je to na krátky rukáv. Presun do Los Glaciares National Park s výhliadkou na Glaciar Moreno. Cestou sme odkliali termosku. Ľadovec má v najvyššom bode 70 metrov, kusy ľadu skáču do tyrkysového jazera. Praskot sa šíri okolím a turisti híkajú nadšením. Niekoľko výhliadok s pripravenými kamerami. Prašnou cestou do kempu Lago Roca, niekto to pred nami už odparkoval v predstihu, v jarku. A to sme len na pol ceste. Príjemný večer, opäť pri kartách.Read more