Satellite
Show on map
  • Day 10

    Day 9

    January 10, 2019 in Argentina ⋅ ⛅ 12 °C

    Zatiahnuté a pofukuje. Spánok v dodávke už začína byť cítiť. Zajace si poskakujú planinou. Aj kačice tu robia zvukovú kulisu. Sedím si vonku a okolo mňa to dosť žije. Drobné vtáctvo tu vyberá zo zeme čo sa dá, zajac to prišiel skontrolovať, myši si behajú po svojom a to všetko sa deje okolo mňa na dĺžku jednej ruky, ono to tu žije. Aj nejaké zelené papagáje sa došli predstaviť. S príchodom condora mizne všetko v krikoch. Prichádzajú aj rangeri s papiermi, vraj nejaká štatistika. Dnes smer Torres del Paine. Asi len smer, bo v El Calafate sme až po obede. A znova kopce túlavých psov. O pol druhej usadame do reštiky Mi Viejo, čakali sme na stôl asi 20 minút, ale prostredie pekné a majú aj guanaco a vo výklade dve ovečky natiahnuté pod oknom. Mäso na studeno, ako predjedlo, v octovom základe. Zaujímavé a aj chutné. Tak porcie sú obrovské, ale dali sme to. Smer La Esperanza, dotankovať, aj bandasku a ide sa, cez tankodróm. Hranice sme dali v poho, až na to, že na čilskej strane mi vyfúklo papiere z ruky, tak som si dal šprinta, komické. Bye bye Argentína. Guanaco sú početnejšie na čilskej strane, Valter zhodnotil, že to kvôli papierovačkám na hranici. Zapichneme to pri jazere, všade fučí. Cestou zočíme aj skunka. Kravky sa nevedia dostať za plot, tak nás chvíľku okukujú. Sme 30 metrov nad morom, jazero sa tu prelieva do Lago del Torro.Read more