• Day 19

Day 18

January 19, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 19 °C

Kohút kikiríka, tak so slnkom vyliezame aj my. Presun na loď a plavba k Poo Island, alias Ballestas Islands, alias Poor Man’s Galapagos. Fekál zoškrabujú každých 7 rokov a používajú ako hnojivo, to je busines s hovnom. Obrazec kaktusu v kopci, dva tisíc rokov, že im to nezvetralo, El Candelabro. Nástup do busu a nejaký park vysušenou pustatinou. Reserva Nacional de Paracas. Prvá vyhliadka pri dóme, ktorý sa oddelil od pevniny v 2007mom pri zemetrasení, tak už len pozostatok. Druhá výhliadka, cliffy a tretia na Peninsula Paracas, tu už sú pláže prístupné a pekné, Playa Roja. Smer Huacachina, malá dedinka v oáze, v centre peruánskej púšte. Obrovské pieskové duny obklopujú túto oázu hneď za mestom Ica. Ide sa na buginu a boardujeme na dunách. Vladko je nešťastný, že málo bolo. Zapad slnka, romantika s ďalšou tisíckou turistov. Wild Olive sa stáva našim domovom, celkom fajná kuchyňa a s 30% off, lebo Peru hop, relatívne lacné. Pekná promenáda, aj svadbu mali vo vysvietenom kostolíku. V Hoteli Wild Rover máme dnes žúrku, dostali sme vouchery, tancuje sa na barovom pulte, dávame trojboj. Fú, náročný večer.Read more