Tag 4: Otovalo

October 13, 2022 in Ecuador ⋅ 🌧 14 °C

Wie immer simmer geg die 5i wach worde. Uf die halbi 9ni simmer ide Stadt en Kaffi go neh und hend eus denn uf die ersti Busreis gmacht. Zersch simmer mit de normale ÖV (1h Bus für 0.35$) zum Busbahnhof gange. Det isch recht viel los gsi und viel Lüt hend uf dus iihgredet. Mir sind denn aber gliich an normale Schalter und hend 6$ zahlt für 2.5h Busfahrt. In Otavalo ahcho simmer grad is Hostel go ihchegge und sind denn chli umegloffe. Zum Plaza del Poncho wo jede Samschtig de grössti Märt vo ganz Latinamerika stattfindet. Nacjer simmerna zumene andere Märt go Frücht chaufe. Mir hend denn überleit gha na zum Wasserfall vo Peluche z‘laufe. Das wär aber 1h gsi und s‘Wetter het nid soooo guet usgseh. Drum simmer den eifach en Kaffi go neh (Tayta Wasi) , es Bier go neh (Espresso Rio Intag) und go Znacht esse (erstuunlich feini Pizza ohni Tomatesauce in La Nona Deli). Otavalo isch sehr süess. Es het uuuh viel herzigi Restaurants und Kaffis. Mir hends sehr guet gha mitenand. Hend viel chöne Lache und zemme rede!Read more