• Day 10

Tag 10: Galapagos - Santa Cruz Island

October 19, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 21 °C

Die Nacht isch wunderbar gsi. Da mer gester am Namitag gfahre sind, simmer die Nacht nur ih de Bucht gstande und s‘Schiff isch drum ganz ruhig gsi. S‘Zmorge isch wie jede Tag bombastisch gsi. D‘Crew git sich würklich uh mega müeh, dass mir eus amel wohlfühled. Denn simmer grad uf Dinghys gabge und sind dur Black Turtles Cove gfahre. Das isch en Mangrove-Wald gsi. Wommer chlii tüüf drin gsi sind, hemmer au de Motor abgstellt und sind Paddlet. Es isch eih Ruhe gsi und eifach wunderbar. Mir hend unzähligi vo Meeresschildkrötli gseh und Roche. S‘Highlight isch aber en Baby White-Tipped-Shark gsi. Natürlich hemmer auna ganz viel Vögel gseh… Zrugg ufem Boot simmer na 2h wiiter ah de Küste entlang gfahre, bevors Zmittag geh hett. Na mit vollem Buch simmer go schnorchle. Viel schöni Fischli und ein Seeleu hemmer gseh. Denn hemmer na eh chlini Wanderig dur de Dragon Hill gmacht. De Name chunt vo de Iguanas wo im Land, oder au ufm Wasser lebed. Nebed de viele Iguanas hemmer eh wunderbari Landschaft mit Flamingos und Geisse gseh. Zrugg an Board simmer wieder wiiter mitm Boot gfahre. Ganzi 5 Stund. Irgendwenn hetts gheisse es gäbi Znacht. Obwohl das Boot so unglaublich gschaukled het. Es het glaub niemer würklich öppis gesse und es sind all nacher nomal go ahneligge. Au ich bin würklich churz vorem chötzle gsi😂 Am 8i simmer denn am Hafen Puerto Ayora ahcho. Nah bis nah sind wieder alli us ihrne Zimmer cho und zum Glück het üs Crew s‘esse warmbhalte und mir hends dasmal richtig chöne gnüsse. Denn hemmer bis am 10ni chli chöne s‘Städli unsicher mache und sind alli zemme es Bier go neh. Langsam verstaht mer sich sehr guet ihnde Gruppe. Sehr schaf, reised die meiste morn scho ab…Read more