Satellit
Vis på kort
  • Dag 19

Tag 19: Quito —> Latacunga

28. oktober 2022, Ecuador ⋅ ☁️ 16 °C

Nach dem mir gester spat is Bett sind, hemmer de Wecker ersch uf die halbi 9ni gstellt. Denn simmer uf de Rooftopbar vom Hostel The Secret Garden go Zmorge esse. Nach dem mer Uscheckt hend, het üsi Backpackreis gfühlt ersch ez ahgfange. Endlich hemmer Quito richtig Süde verlah und sind mitm Bus nach Latacunga. Nach 3 Stund fahrt und eimal umstiige simmer ahcho. Mir hend den grad im nögste Hostel Tiana Café ihcheggt. Da zahlemer 18$ für eus beidi für 1 Nacht. Die Priise überrasched eus immer wieder ufs neue. Denn simmer chli dur‘s Städli selber gloffe, das git aber nid sooo viel her. Im Kaffi Leche y Miel hemmer endlich wiedermal feine Kaffi trunke. Dezue hets zum Zvieri en Cheescake und Pancakes geh. Chessecake isch glaubs eifach nid so ihri Spezialität und mir hend beschlosse da in Südamerika niemeh en Cheesecake z‘bstelle… Nacher hemmer na all üsi To-Dos abgarbeitet. Sind üsi Sim-Chartene go uflade, hend gnueg Geld abghebt und sind chli Snacks für die nögste 3 Täg go poste. Zum Znacht simmer is El Gringo y la Gorda. Det isch grad Happy Hour gsi und drum hets zum Znacht en Mojito geh und dezue eh riise Schüssle Thai-Salat wo würklich unglaublich geil gsi isch. Für die 2 Salöt und 2 Mojitos hemmer wieder nur knapp 20$ zahlt. Hett sich also glohnt. Zrugg im Hostel hemmer packt und eus gnueg informiert für üses nögste Vorha. Mir wend nämlich ih 3 Täg vo da us zum Quilotoa-Loop laufe. Dassmer gnueg fit sind, simmer dasmal gnueg früeh is Bett.Læs mere