Uydu
Haritada göster
  • Gün 47

    Cusco

    25 Kasım 2022, Peru ⋅ ☁️ 19 °C

    D‘Busfahrt isch wiedermal nid soo mega toll gsi. Aber gliich hemmer d‘Nacht irgendwie umebracht. Geg die 8i am Morge simmer in Cusco ahcho und sind direkt ih euses Hostel go Ihchecke. D‘Rüüm hemmer leider nanig chöne bezieh. Mir hend üs den uf de Weg is Städtli gmacht und sind neumeds go Zmorge (Cafe Macchiato) esse. Denn simmer chli umegloffe und hend bim Büro PeruRails eusi Zugbillet für de Weg nach Aguas Calientes müesse go abhole. Zu dem Dörfli chunt mer ebbe leider nur mitem Zug. Zum Glück jet alles riibigslos klapped. Mir sind denn no bizeli go poste und ich ja denn na so en richtig nice Fasi vo patagonie kauft👌🏻 Am Namitag simmer wieder ane Free-Walking Tour. De Guide het würklich soooo unglaublich viel gwüsst und so viel spannendi Sache zu Cusco und zu de Inkas chöne verzehle. Zum Biespiel au, dass mir eus grad imene La Niña Jahr befindet. Das heisst ez für eus, dass sich d’Regesaison das Jahr chli hindere verschiebt und ersch im Januar 23 z’erwarte isch. Was eich guet für eus isch, will denn wärded mir weniger verrägnet wie denkt👀. Defür wirds aber am Namitag amel chli chälter wegem Wind. Aber das chömmer handle. Au während de Tour isches immer chälter worde und mir immer müeder. Völlig erschöpft simmer den is Resti Qura gsesse und hend üs binere Tasse Tee ufgwärmt. Eh feini Bowl hetts denn auna geh. Zrugg im Hostel simmer eich wieder relativ früeh is Bett, da mir morn wieder früeh abgholt werded…Okumaya devam et