Satelita
Pokaż na mapie
  • Dzień 54

    Stadttag in Cusco 2.0

    2 grudnia 2022, Peru ⋅ ☀️ 19 °C

    Hüt bini wieder früeh wach gsi. Am 7ni hani es Telefondate gha und bin mer vorher na en Kaffi go hole. Mir hend den so de ganz Morge chli im Hostel verchillt, bis mer denn am 10ni hend müesse uschecke. Mir sind denn is Kafi La Rabona go Zmörgele. Eigentlich hemmer denn na es Museum welle mitneh, aber das isch den grad am umbaue gsii… Denn simmer halt direkt an Mercado San Pedro. Eh riise Halle mit ganz viel Souvenir-, oder Essensständ. Langsam aber sicher chömmer ahfange Souvenirs chaufe, ohni sie no 300 Jahr müesse mitzschleicke. Geg die 2 hemmer den welle ine Bar hocke, zum de Schwiiz Match luege. Mit viel liebi hemmer eus den es chliises Vegetarisches Resti (Greens) usglese wo au Mezzeteller ahbütet. Mir sind den ineghocked, mit Sicht uf de Fernseh, numme zum den müesse feststelle, dass ja Brasilie vs. Kamerun glichziitig lauft und sich da in Südamerika absolut niemer für d‘Schwiiz intressiert🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Ih de Pause hemmer den Location gwechslet ihne Sportsbar (Papa Cho’s) mit meeega viel Fernseh. Mir hend den mega lieb gfröged, öbs nid zumindest uf eim Fernseh chönd de Schwiizmatch laufe lah. Natürlich nid, obwohl die halb Bar leer gsi isch👀 denn hemmer üs ufm Handy es VPN ihgriichtet und ihn so glueged… defintiv spannender gsi als de ander Match😅. Nacher simmer nomal chli umegloffe, hend üs na en Kaffi gholt, sind go dusche und geg die halbi 7ni wieder is Papa Cho‘s gsesse. Mir hend am Namitag scho gseh, was für geili Burger die ahbüütet. Nacher hemmer eus wieder chli umd Planig vo de nögste Täg kümmered. Mir hend Hostels und Büs buecht. Bis mer denn gmerkt hend, dass mer üs bim einte Hostel um en Tag verplant hend😂 Storniere hemmer irgendwie nüm chöne, jetzt bliibemer halt in Puno en Tag länger… Geg die 9ni hemmer eus den vom Hostel us es Taxi as Busterminal gnoh. Hüt hemmer üsi 2t letzti Nachtbusfahrt vo eusere ganze Reis… Isch en Teil wo mir sicher nid vermisse werded… Czytaj więcej