Satellite
Show on map
  • Day 68

    Jeep Tour Tag 3

    December 16, 2022 in Chile ⋅ ☀️ 28 °C

    Hüt simmer am halbi 5i go zmörgele. De Grund: die Geysire, wo mer wennd go ahluege, sind nur am Morge würklich aktiv. Wo mer no uf de Zmorge gwartet hend, simmer chli usegstand und de Sternehimmel isch ganz en andere gsi. D‘Erde dreht sich also tatsächlich. Jetzt het eus de Mond und d‘Milchstrass ahglacht. Bi de Geysire selber hemmer den eh mystische Morgestimmig chöne gnüsse. Überall het de Bode blubberet und Rauch isch ufgstiige. Nacher hemmer binere andere Lagune zue chöne ih natürliche Hot-Tubs go Bade. Während mir das bis zu 40 Grad warme Wasser hend chöne gnüsse, sind nöch nebeddra wieder es paar Flamingos umestolziert. Ufem Weg zu de nögste und letste Lagune hemmer zmitzt ih de Wüesti nomal en Halt gmacht und no s‘letzt Gruppebild gschosse. Bi de Laguna Blanca hets den gheisse Abschied neh. Jenny und Ich sind die einzige ide Gruppe gsi, wo uf Chile übere und nid wieder zrugg uf Uyuni gönd. Au wenn mer die Lüt nur 3 Täg kenned, hemmers glich sehr guet gha und es fühlt sich amel ah, als hett mer viiiel meh Ziit mitenand verbracht. So sind mir den ihnen andere Jeep gsesse, wo eus ad Grenze bringt. Wie immer sehr inoffiziell und ohni jeglichi Frage, sind eus die Migration-Stempel in Pass klatsch worde. Geg die 12i simmer den in San Pedro de Atacama ahcho. Wunderbari 30 Grad hend eus uf de Chopf klatscht. Nach dem mir ih eusem Hostel Campo Base Ihcheckt hend simmer chli durs Dörfli gloffe und hend de nögsti Tag da verplant. Natürlich simmer wieder ih eusi 2 Schwiizerpäärli inegloffe, wl glichzitig wie mir die Jeep-Tour gmacht hend. Spöter simmer nomal is Hostel und hend chli Pauss gmacht bis zum Znacht. Dich irgendwie isch Hüt en ganz komische Tag gsi. Mir sind völlig fertig gsi und hend nüt würklich ufd Reihe bracht. Nachem Znacht simmer froh gsi, hemmer endlich chöne go Dusche und go pfuuse.Read more