Satellite
Show on map
  • Day 70

    WM-Final in Calama

    December 18, 2022 in Chile ⋅ ☀️ 22 °C

    Hüt hemmer eus s‘komplette usschlafe gönnt. Mir sind zwar am 8i scho wach gsi, aber well grested. Denn simmer im Hostel go Zmorge esse und es isch echt de fetisti Zmorge wo mer imene Hostel becho hend. Ahgfange demit, dasses tatsächlich Milch geh het und keis Milchpulver zum ahrüehre😅 Denn hetts tatsächlich Nutella gha und chli Fruchtsalat und sie het jedem Frisch eh Crepe gmacht😍 Mir hend üs Büch voll gschlage und de schöni Morge gnosse. Am 11:40 isch den euse Bus uf Calama gfahre. 2 Stund lang simmer eifach dur die Atacamawüesti gfahre, wo die trochenisti Wüesti vo de Welt isch. Immer wieder simmer ah riise Solar- und Windräderkomplex verbiigfahre. Calama isch au wieder eh grösseri Stadt, wos usem nüt ih die Wüesti gstampft hend. Mir sind denn grad direkt an Flughafe, da mer vo da uf Santiago de Chile flüged. Wo mer usgstiige sind hemmer üs grad innes Kaffi mit Fernseh gsetzt. S‘Final isch scho ide 70 Minute gsi und mir sind grad pünktlich uf‘s 2-0 cho wo glii den zumene 2-2 worde isch. Während de erste Verlängerig simmer den rasch dur d‘Sicherheitskontrolle und hend eus den im Flughafe vor de eint Fernseh gsteölt, wos scho eh riise Truube gha hett. Wo s‘Bording ahgfange het, hetts eich niemer intressiert. S‘Penaltyschüsse isch da viel spannender gsi. D‘Lüt wo grad frisch glandet sind, sind amel grad usem Flügzüg gseckled und zu eus an Fernseh gstande. Es isch würklich sauspannend gsi und de ganz Flughafe, inkl. Mitarbeiter, hend mitzittered und sich mit Argentinie mitgfreut. Wennd überleisch: Mir sind grad zmitzt ide Atacamawüesti und alli lueged uf de Fernseh, uf de gliich Match wie all andere Mensche uf de Welt und sind mit so viel Emotione und Freud debii… Ich glaub kein andere Alass susch schafft das.
    Nacher hemmer s‘Boarding na gschwind hinter üs bracht und sind sogar mit chli verspöötig losgfloge. Geg die halbi 6i simmer in Santiago ahcho. Mir sind denn mitem Bus mal id Stadt gfahre und hend die letzte Kilometer mitem Taxi gmacht. S‘chilenische Spanisch isch echt andersch. Ich verstahns wenig bis gar nid😂. Da mir ih dere Stadt 4 Nächt verbringed unds euse letzt Stopp isch hemmer eus für es Airbnb entschiede und mir hend echt s‘best vom best buecht. Mir sind imene Block im 9te Stock zmitzt im Zentrum. Hend en Balkon mit super Ussicht und mir hend beid es eignigs Zimmer mitem eigene Bad. Das Ganze hemmer genau für 45€ pro Nacht buecht. Nacher simmer na gschwind neumeds go Znacht sueche und hend eus sofort wie dihei gfühlt. Mer bechunt ih dere Stadt nüt vom suschtige südamerikanische Chaos mitüber, es het eher en europäische Flair. Au d‘Abigstimmig het perfekt mitgspielt. Nachere feine Pizza simmer wieder zrugg id Wohnig, hend eus iihgrichtet und sind glii go pfuuse.
    Read more