Streetart ah de Pazifikküste

December 20, 2022 in Chile ⋅ ☀️ 21 °C

Hüt staht die letzti Tour ah. Mir sind am halbi 7ni vom Guide abgholt und richtig Pazifikküste gfahre worde. Zersch hets aber na en Kaffihalt geh. S‘erste Ziel isch d‘Stadt Valparaiso direkt ah de Küste zue gsi. Die isch sehr bekannt für ihri Streetart. Ufm Weg hemmer üsi Gruppe und de Guide chli kenneglernt. De Guide isch en riiiise Schnorri und lost am liebste sich selber zue. Gruppe isch relativ gross und het sochli Rentner-Vibes. Mir hend mit niemer würklich gredt. In Valparaiso selber hemmer en chliine Spaziergang gmacht dur die verwinklete Gässli und ihr Streetart. Währendbii het de Guide es Böxli mitgnoh und die ganz Ziit dür eus chilenischi Musig laufe lah und debii nur bizli cringe tanzed. Zmittag hets den ih de 2te Stadt geh in Viña del Mar. Mir hend au direkt bi de Küste zue ghalte. D‘Freiziit hemmer gnutzt um na sletzt mal am Strand entlang z‘laufe und d‘Füess chli is Wasser z‘hebe. Ufm Rückweg hemmer beidi pfuused. Wo mer in Santiago ahcho sind, simmer grad direkt zu sonere Pommesbude, wo‘s letzti uuh ahgstande sind. Mer het det eh zünftigi Portion Pommes becho und 2 Toppings het mer dezue na chöne welle. Isch würklich na sehr fein gsi. Im Airbnb hemmer üs na rasch frisch gmacht und sind denn nomal is Partyviertel füre. Det simmer ih sone fancy Wii-Bar und hend sones Probierpaket mit 3 Gläser chilenischi Rotwii (Jenny het Wiswii gnoh) bstellt. Dezue no so en geile Brownie mitere Peanutbutter Creme und Glace. Nacher hemmer na d‘Bar gwechsled und hend dd Abig bimene Glas Sangria und Spieli usklinge lah.Read more