Heimreise

December 22, 2022 in France ⋅ 🌧 13 °C

Nachere eher unruhige Nacht simmer am 8i ufgstande und hend uf es letzts mal üsi Rucksäck packt. Bevor mer aber am Flughafe sind, simmer na ines Kaffi de letzt Avocadotoast go esse. Nachene simmer voll bepackt zersch mit de Metro und nacher na mitm Bus an Flughafe gfahre. Für d‘Sicherheitskontrolle und de Zoll hemmer den eeewigs müesse Ahstah. De Mitarbeiter ih eusem Hüüsli bim Grenzustritt isch währendbii mit de Chopfhörer am Serie luege gsi und het üs keines Blickes gewürdigt. Die Arbeitsmoral da isch echt chli fraagwürdig. Nachem ewige Marsch ah euses Gate hemmer na gschnell es Sandwich gholt und im Dutyfree es Pack Reeses, wo so tüür gsi isch, dass ich das da lieber nid erwähn😂 Mir hend den gli chöne in Flüger stiige und üsi 24 Stündigi Heireis chöne ahtrette…
    De ersti Flug uf Paris mit de AirFrance isch würki sehr ahgnehm gsi. Es isch zwar immer es riise gläuf gsi, aber defür hets ganz hine im Flugi eh chliini Snackbar gha und mer het det immer gratis Getränk und Esse chöne hole und chli det stah und mitenand schwätze. Het de lang Flug grad chli ahgnehmer gmacht. Mir hend sogar 1,2 Stündli chöne nappe.
    In Paris ahcho simmer grad uf de Zug richtig Stadt. Bi de Busstation hemmer üs na en Kaffi gholt, will mer na es silli hend müesse uf de Bus warte. Isch würkli de grusigsti Kaffi uf eusere Reis gsi. Nach de Busfahrt simmer den tatsächlich bim Eiffelturm ahchoo. Bim Wiehnachtsmärt grad nebeddra hemmer na en Glüehwii gnoh. Da mir eh d‘Nacht duregmacht hend, isches üs gar nid so vorcho, als würemer grad am Morge am 10ni de erst Glüehwii trinke👀 Denn hemmer eus na es herzigs Kaffi (Kozy Bosquet) gsuecht und hend richtig feini Pancakes zum Zmittag/Zmorge/Znacht?? gesse. Es isch soo komisch vom Spanisch uf Französisch gwechsle. Ich glaub mit hend meh Gracias wie Merci zu de Lüt gseit😂
    De letzt Flug vo Paris uf Züri het den na eh halb Stund verspöötig gha. Aber nacher simmer guet ahcho und sind beidi vo psere Familie abgholt worde. Mir sind denn no an Wiehnachtsmärt und hend s‘schööne Winterthur gnosse.