Caye Caulker - Belize

May 19, 2017 in Belize ⋅ ⛅ 30 °C

Go slow is het motto van de mensen op Caye Caulker in Belize. Hoe langzamer je gaat hoe meer complimentjes je krijgt van deze vriendelijke mensen :-) De vriendelijkheid van deze mensen zit in hun aard, maar ook een beetje in een plantje genaamd marihuana ;-)

We sliepen in een huisje op het terrein van Louise de meest actieve 65+er van dit eiland. We mochten fietsen lenen waarmee we over het hele eiland slowly zijn gefietst. Je kan geen asfalt vinden op dit eiland. Je kunt met een bootje over naar Koko King Beach, het paradijs op aarde 😍 Hier kun je overdag in banden op het water dobberen, schommelen met het meest fantastische uitzicht, chillen in een hangmat, volleyballen en 's avonds cocktails drinken bij het kampvuur.

We hebben ook gesnorkeld tussen de nursing sharks, sting rays en Dora's. Er wonen ook Nederlanders op dit eiland en 's avonds hebben we gegeten bij Monique en haar Beliziaanse man echt een succes verhaal van grenzeloos verliefd :-)

Ook hebben we de lokale rum en sports bar met de locals ontdekt. Helaas moesten we na 2 nachten dit eiland weer verlaten en zitten we inmiddels in Flores Guatemala dit verhaal in de bus te schrijven... Belize was unbelizeble. To be continued... xxx M & L & L