• Day 2

Upgrade

May 6, 2009 in Mexico ⋅ ⛅ 27 °C

Bij aankomst werd ons door de hostel verteld dat we in een ander hotel zitten. Met name reisorganisaties van Amerika en Canada hebben hun boekingen gecanceld waardoor een aantal resorts dicht moeten, waaronder ons Occidental Alegro Playacar. We worden per direct in een ander Occidental Hotel geplaatst wat nog groter en luxer is....het Occidental Grand Flamengo Xcaret Hotel. Samen met een ander stel worden we naar ons hotel gebracht...we checken in....en lopen naar pand 21 waar onze kamer is. Een luxe "van de Valk" kamer met alles er op en er aan. Het is plaatselijke tijd 17.00 uur en we besluiten een rondje op het park te maken en wat te eten en te drinken. Er lopen bijna geen mensen op het park, maar wel veel dieren: grote marmotten, leguanen, herten, soorten apen...van alles. Ook in een van de buffet restaurants is het rustig! Van de 800 bedden blijkt maar 14% bezet te zijn. We eten een hapje....nemen een paar glazen wijn en kruipen om 10 uur plaatselijke tijd, 5 uur NL, ons bedje in.....Read more