• Day 210

Busy Bussen

November 30, 2009 in Colombia

Zo....

We hebben de nachtbus genomen uit Santa Marta en zijn vertrokken naar San Gil. San Gil zou de eerste plaats zijn welke we zouden aandoen na de uitstap naar Venezuela....maar aangezien deze niet doorging hebben we de doorsteek gemaakt door Colombia. Was weer even geleden dat we een nachtbus hadden .....volgens mij Mexico.
    De prijzen van de bussen zijn een stuk hoger dan centraal America...maar, we hadden wel de beste bus tot nog toe...via Copetran! Enorm veel beenruimte....en zelfs een uitklapbare steun onder de voeten. We hadden de mazzel dat we helemaal achterin zaten en de stoelen achter ons niet bezet waren....dus hadden we ieder een eigen bedje! De bus was verder zeer luxe uitgerust en de temperatuur van de airco was acceptabel.

Om 6.30 uur hadden we nog een overstap naar een andere bus welke ons om een uur of elf afzette in San Gil. Een zeer vriendelijke taxi chauffeur hielp ons zoeken naar een goede en goedkope slaapplek. We kwamen uit bij Hotel Real ...schitterende kamer ....midden in het centrum.

Eens kijken wat San Gil aallemaal te bieden heeft....