Revelstoke - dag 2

August 17, 2023 in Canada ⋅ ☀️ 25 °C

I dag stod den på golf på en rigtig hyggelig og smuk bane, kun 3 min fra hvor vi bor i Revelstoke.
    Banen ligger meget smukt med en masse ceder træer, ude på en tange i Columbia River.

Vi blev sat sammen med 2 lokale medlemmer - Mike og Stino.
    De var sjove og rigtig hyggelige at gå med (det hedder ‘gå med’, selvom man kører i buggy 😉).
    Mike er direktør for et stort ‘blåbær-firma’ og præsident for ‘blåbær organisationen’ i hele Nordamerika.
    Stino er HR ansvarlig på et stort savværk (og savværker herover er mega store)
    Så ved I det… 😎

Med den smukke bane og dejlige selskab, blev det en fantastisk dejlig dag på golfbanen ⛳️

Der er stadig temmeligt røgfyldt fra skovbranden (som åbenbart er ude af kontrol) der kun er 11 km væk.
    Men efter golf, har vi da fået gået en tur på mindst 1 km i området ved hotellet.
    Vi gik helt hen på McD og købte en milkshake hver 🤪

Grundet røgen har vi været på hotelværelset hele aftenen.
    Så vi har fået skyllet lidt tøj op og spillet yatzy 😎

Udover vores mobiler, har vi overhovedet ikke set på andre skærme - hverken på fjernsyn, IPad eller computeren, hvor vi ellers har downloadet både film og serier.
    I bilen, på de små 2.000 km vi har kørt indtil nu, har radioen kun været tændt i 10 min., fordi vi lige skulle afprøve B&O anlægget i den.
    Vi har rigeligt i den helt fantastiske natur og alle de vilde oplevelser vi har sammen 🏔️🐻🫎🦬🌞🥰

I morgen kommer endnu en vild oplevelse, når vi skal på 4 timers Wild Water Rafting på Illecillewaet floden (vi kan heller ikke udtale det… 🥴)