Satellite
Show on map
  • Day 45

    Dønnmannen

    July 30, 2020 in Norway ⋅ ☀️ 22 °C

    Med fare for å gjenta meg selv alt for ofte, så våknet vi til nok en dag med fantastisk sommervær ☀️😎

    Personlig hadde jeg bestemt meg for å bestige Dønnmannen nok en gang, hvis bare været ble bra nok ⛰

    I dag har været innfridd i fullt monn, så da var det bare å få på seg turklær og fjellsko 🤪

    Dette er en krevende tur, og Hilde som ikke liker hverken høyde eller bratte fjell valgte indretjeneste og hundepass mens jeg tok en egotripp 😅

    Med 22°C og så godt som vindstille, så er dette en tur hvor du virkelig får føling med melkesyra, så trikset er nok veske og å finne sitt eget tempo 👍 Da kommer de fleste til topps 😅

    Jeg gikk via Hagen opp og via Nesen ned. Sistnevnte var et dumt valg 😝 Ruten er tydelivis lite brukt, og kanskje med god grunn, da den var enda mer ulendt og brattere.

    Vel nede igjen ble det en forfriskende dukkert i Norskehavet (Breivika) etterfulgt av forfriskende drikke 🤩 Snakker om velvære - bedre kan det ikke bli ✊
    Read more