• Day 1

Sydney, NSW

February 19, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 26 °C

אז אומנם אני רושמת את היומן/בלוג באיחור אבל אני יעשה פה תקציר על החודש האחרון ומידי פעם יעלה תמונות ועידכונים בזמן אמת 🙃
    אז את הטיסה לאוסטרליה עשינו בדרכים נפרדות גילעד טס בשבת בערב (18/02) לדובאי-ויאטנם-סין-אוסטרליה ונחת רק ב21/02 יום לפני שנגמרת לו הויזה לאוסטרליה, הרבה אומץ ולחץ! ואני טסתי דרך דובאי ישר לסידני ב19 ונחתתי בסידני ישנתי בהוסטל שהיה מאוד יקר לילה אחד בשונה ממה שהייתי רגילה במזרח. מהר מאוד הרגשתי שחזרתי להיות תרמילאית בטיול הגדול ולרגע ניבהלתי מזה כי כבר סוג של התרגלתי לחיים הנוחים אחרי התקופה בבית אבל מהר מאוד הזכרתי לעצמי שזה לא הסוג טיול שהולך להיות כאן. אז יום למחרת גילעד נחת ולקחנו מונית לרועי החבר כיתה של אבא שלי שגר בסידני.
    התלהבנו כלכך מכל רעש של ציפורים ומהעכבישים הענקיים בין העצים ובכללי מכל מה שראינו :)
    רועי קיבל אותנו בצורה מדהימה והוא נשוי לטאקקו שהיא יפנית אז גם התלהבנו מכל הדברים היפנים שיש בבית.
    למזלנו היה להם חדר נוסף ביחידת דיור בקומה התחתונה אז היה לנו סופר נוח להעביר שם את הימים הבאים והיו לנו שותפות ארגנטיניות חמודות שגרות שם. והכי חשוב יש להם שני כלבים מתוקים רוקי ושוזי שהתאהבנו בהם ישר מההתחלה הם מציצים בחלון כשמגיעם הביתה ושוזי מסתובבת על היום עם כדור בפה וזה שובר מצחוק.