• Day 13

יצאנו מסידני🙌🏼🚐

March 3, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 28 °C

תחילת המסע עם שוזי !
    קראנו לרכב שלנו על שם שוזי הכלבה של רועי כי היה לנו כלכך קשה לעזוב אותה (גם את רוקי אבל הוא היה סנוב אלינו). אז בגדול לא ידענו מה נעשה ואיפה נעבוד עדיין אבל היעד שלנו היה ביירון ביי ששם סמדר עוד חברת כיתה של אבא גרה שם ( מצחיק לבוא להתארח אצל אדם שאתה לא מכיר ושאתה הזמנת את עצמך אליו ) אז מסידני לביירון זה 9 שעות נסיעה החלטנו לעשות את זה בצ׳יל ולא לנסוע יותר משלוש שעות ביום. יום ראשון נסענו למקום שנקרא Hunter valley עם מלא כרמים ויקבים. מקום יפייפה גם עם המון סוסים הרים ירוקים. הרגשנו באיזה סרט והחלטנו גם לעצור כל יקב ולחפש עבודה, המקום הראשון שנכנסו אליו אמר לנו שהם לא צריכים עובדים אבל הם היו כלכך חמודים שלפו מפה של האיזור וסימנו לנו כל מקום שהם חושבים שיצטרכו עובדים. כלכך שמחו על בעזרה שלהם והלכנו לפי הסימונים אבל בשום מקום לא היו צריכים עובדים , לאט לאט הבנו שאוסטרליה פשוט נחמדים ברמות כי כל אחד שאומר לנו לא על עבודה עוזר לנו לחשוב על מי אגיד לנו כן ואפילו מחפש בקבוצות בפייסבוק משהו הזוי כמה שהם נחמדים פה!
    אז לא מצאנו עבודה אבל לפחות שתינו יין ואכלנו גבינות כמו שאנחנו אוהבים 🧀🤤
    מצאנו את הספוט שלנו לישון בשוזי וגם ראינו בפעם הראשונה שלנו שלושה קנגרו חמודים כלכך
    יום למחרת התחלנו המשכנו לנסוע והגענו בצהריים למקום שנקרא Port Macquarie עיירת חוף חמודה ששם העברנו את הלילה השני שלנו.