• Day 18

קולום וטבע משגע

March 8, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 30 °C

יצאנו מאפי וסמדר לפנות בוקר לכיוון יערות כאלה שזה יותר פנים אוסטרליה, הדרך הייתה יפייפה עם נוף ירוק. זה איזור שעבר הצפות ושיטפונות לפני שענה אז אפשר גם לראות את זה על הטבע והגשרים שהרוסים פה. מדהים לראות כמה הטבע עוצמתי . הסטייל פה של הכפר זה שכל בית כלכך מבודד אחד מהשני ולכל אחד יש פה שטח מפלצתי . הבית שהגענו אליו היה מדהים בנקודה מהממת ויש מתחתיו נהר זורם אז ככה שיש לנו ספוט לרבוץ בו אחרי יום עבודה חם, אז קולום הבחור שאצלו אנחנו עובדים הוא בחור ענק כמעט שני מטר והוא עובדת כל יום כול היום בנגרות ובנייה הוא חמוד מאוד בתור בנאדם אבל ברגע שהוא עובד הוא משתנה לדמות הרס״ר הכי מפחיד בצהל, אז יום ראשון לעבודה רק התרגלנו אליו ואני למדתי קצת על הכלים, גילעד התרגל שוב לעבוד בחום ובכללי לעבודה עם הגוף . היום השני היה כבר גדול עלינו והבנו שאנחנו לא אוהבים לעבוד עם צעקות ושהוא פחות בוויב שלנו . אז למרות שעבדנו בנוף משגע, קיבלנו ארוחת צהריים שווה ממסעדה וחשוב לציין שהבית שיישנו בו היה בטבע לגמרי אז למרות כל זה החלטנו לוותר על העבודה ולמצוא משהו שיותר נהנה לקום אליו. הסתובבנו עוד קצת במושבים שביזור כי זה מקום מלא כפרים עם היפים משנות ה70 אז שווה לנקות פה דברים טיבעים שעושים טוב לגוף 🙏🏻 אחרי זה חזרנו לעשות שישי אצל סמדר ואפי קצת עייפים ומיואשים אבל לא מרימים יידים.Read more