• Day 38

נוסה ודומינק

March 28, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 28 °C

קמנו בבוקר והחלטנו לנסוע עם הבנות לפארק לראות עוד קואלות כי הן אמרו שהו לא ראו עד עכשיו. הגענו שתינו את המים עם הלימון כמובן ופתאום מצאנו עוד קואלה אפילו בלי להתאמץ ! כמה מזל יש לנו זה מדהים .
    אחרי זה ניפרדנו לשלום ונסענו עוד צפונה לבית של דומיניק מישהי שהייתה עם גילעד בקורס יוגה בהודו.
    הגענו אלייה והיא גרה בבית ענק דקה מהים , היה כיף לבשל בבית להתקלח עם מים חמים ופשוט להיות במקום נוח. פתאום הבנו כמה אנחנו מערכים את הדברים הקטנים שוב .
    דומיניק מתוקה מאוד וגרמה לנו להרגיש הכי בנוח שיש יש לה גם שותף נחמד וגינת ירק מטופחת :)
    בערב הלכנו למעגל תיפוף סטייל קופנגן שפעם בשבועיים ניפגשים מי שרוצה מנגן ומי שרוצה רוקד. אווירה נעימה וכיף פשוט לרקוד שסביבך אנשים וילדים מחייכם.
    דומיניק המליצה לנו על הר ללכת לטפס ולמחרת בבוקר יצאנו אליו, טיפוס חמוד ונוף לכל האוקיינוס הפתוח, כיף להיות בטבע ולהפעיל את הגוף אחרי הרבה נסיעות.
    במשך היום חוות תותים ששלחנו לה הודעה בפייסבוק החזירה לנו תשובה שאין בעייה לבוא לעבוד אצלה ושיש לה גם דירה להשכרה אם נרצה . היינו כלכך מאושרים שפשוט לא האמנו שזה אמיתי. חזרנו לבית של דומיניק העברנו את הערב ברגוע עם ארוחת ערב טעימה והחלטנו שמחר ניסע לעבודה החדשה .
    הגענו לבית החדש שלנו והוא ענק ובידיו כל מה שחלמנו.
    אומנם עוד לא התחלנו לעבוד אבל כיף לנו להישאר במקום אחד ולדעת שחוזרים לשיגרה עבודה בקרוב .
    העברנו כבר כמה ימים בבית החדש בפשוט לחיות ביחד, לבשל, לצייר, יוגה, מדיטציה לשמוע מוזיקה ולהנות מהבית החדש שלנו.
    איזה כיף שהדברים שאנחנו מבקשים מתגשמים בזמן הנכון בשבילנו.