• Day 37

נסיעה צפונה ל״מדינה״ חדשה

March 27, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 29 °C

אני אפתח בזה שאוסטרליה מחולקת למדינות ועד עכשיו היינו בNSW ובמרחק שעה מאיתנו המידנה QLD והיא שעה אחת אחורה יש הטוענים בשביל שהחקלאים ירוויחו יותר שעות אור .
    אז היינו בשיגרה שלנו אבל החלטנו שהגיע הזמן פשוט לזוז וככה אולי הדברים יזרמו אלינו. קמנו בבוקר ועשינו עוד מוזלי מטורף במקום הקבוע שלנו בדשא. אחרי זה שמנו וויז לעיר הגדולה הקרובה אלינו , הנסיעה עברה מהר והגענו מוקדם( כי זה שעה אחת אחורה) אבל העיר הייתה גדולה עלינו אז אפילו לא ירדנו מרכב ופשוט בחרתי פארק רנדומלי בגוגל מאפס שנעביר שם את הזמן עד שנחליט שוב מה בכלל עושים ואיפה ישנים היום.
    הגענו לפארק אחרי נסיעה בשתיקה ושוב פחד ויאוש של למה עזבנו את המוכר ונסענו למקום שאין לנו בו כלום.
    יצאנו מרכב ופתאום גילעד רואה על הרצפה ליד העץ קואלה חמודה שקלטה אותנו והתחילה לטפס על העץ, אנחנו התרגשנו כלכך שחכנו מי אנחנו ומה אנחנו ורק נפלנו לקסם החייה החמודה שאוכלת אקליפטוס. אחריי בהייה ארוכה המשכנו לתוך הפארק וראינו המון קנגרו בכל הגדלים שרק תירצו ממש כמו בבוקשה 🪆🦘
    ואז גילעד קלט עוד קואלה הפעם ישנה על צמרת של איד העצים. חשוב להגיד שזה מאוד נדיר לראות קואלה ויש אפילו אוסטרלים שמעולם לא ראו אחת . אז אנחנו היינו בשוק שראינו שתיים ועוד באותו היום, אני ראיתי את זה כסימן שאנחנו עשינו בטוב שהתקדמנו וככה היקום מסמן לנו. לאחר מכן נסענו לאיזה מגרש רוקבי רנדומלי והחלטנו ששם נישן בלילה כי הוא היה ריק ממכוניות. בכלל ששלחתי בקבוצת ווצאפ של היישראלים איפה אפשר לישון באיזור שתי בנות שלחו לי הודעה בלילה אם מצאתי ואמרתי להן לבוא לאיפה שאנחנו, ישנו שתינו תה והלכנו לישון. פתאום מישהו דופק על הרכב ומעיר עם פנס אני קמה בבהלה מעירה את גילעד ושנינו שותקים ולא יודעים מה לעשות, ואז הוא עבר לרכב של הבנות הן היו עוד ערות דיברו איתו ואז הן צועקת לנו תצאו אין דוח הכל טוב , אנחנו יצאנו זה היה השומר החמוד של המיגרש שרק אמר לנו שאסור לישון פה וכיון אותנו למרגש שאפשר לישון בו, נסענו לשם והמשכנו את הלילה אחרי עוד חוויה מצחיקה .