• Day 61

רוד טריפ

April 20, 2023 in Australia ⋅ 🌙 24 °C

אז כמה שנויים שקרו לנו, כמו זה שהעבודה בחוות תותים שלנו התבטלה, למזלנו ה״בוס״ שלנו הסכים להחזיר לנו את רוב השכר דירה כי באמת נישארנו בלי דולר. בזמן הזה התחלנו לחשב מסלול מחדש. היינו גם במימונה אצל משפחה ישראלית שגרה ממש קרוב לידנו, היה כיף לפגוש עוד ישראלים ולהרגיש מימונה כי אנחנו אוהבים מאוד (אתם יודעים מופלטות וחפלה). החלטנו להמשיך עוד צפונה לsunshine coast יש שם בית חבד והבנו שזה אחלה דרך לשמוע על עבודות ובכללי קצת חברה .
    אז עשינו שם ארוחת שישי והיה משפחתי וישראלי במיוחד, ארוחה ארוכה עם אוכל מדהים ועם מגוון אנשים שבניהם פרופסור לכלכל, רופאה , מישהי שגרה בוואן כבר ארבע שנים , זוג שטייל בניו זילנד ובא לפה ועוד זוג שגר במלבורן כבר כמה שנים טובות בקיצור ארוחה מעניינת . משם הלכנו לאיזה חוף שיש בו שירותם מקלחת וטיילת מהממת. שם העברנו את הימים הבאים בשיגרה רגועה. אני הגעתי קצת לייאוש אבל גילעד הצליח להוציא אותי מזה וגם נהנו מאוד לחיות ככה בפשטות אבל גם חסרה לנו העשייה. רשמנו עוד פשוט בפייסבוק וניסינו את כל הכיוונים וביום אחד קיבלנו הצעת עבודה שהיא 10 שעות דרומה ועוד הצעת עבודה 15 שעות צפונה מאוד מאוד רחוק . החלטנו ללכת לעבודה צפונה כי מישהי ישראלית כבר עבדה שם חצי שנה ככה שזה יותר בטוח .
    אז יצאנו לדרך שתיקח לנו בערך חמישה ימים, נהנים מהנסיעות עם הנופים שבדרך. מגניב להגיע לקאמפים בערב שיש בהם הרבה ווואנים ושזה חלק מהחיים פה של המון אנשים.
    דרך אגב היום קיבלנו 431$ דוח על זה שנסענו 84 במקום 70 קמ״ש הם סופר קפדנים פה, לא כלכך התבאסנו פשוט לא ידענו איך נשלם את זה כי נגמר לנו הכסף. אבל אז הגורל היה איתנו שוב ופתאום המעסיק שלח לנו הודעה שבמקום להתחיל לעבוד בשבוע הבא נוכל להתחיל כבר שנגיע :))) התרגשנו מאוד מאיך שהדברים מסתדרים ומהדוח הזה רק נלמד הלאה.
    נעדכן איך הולך לנו בצפון של אוסטרליה הפרעית איפה שבאמת אי אפשר להיכנס למים כי יש קרוקודילים בגודל 6 מטר 🐊