• Day 69

חברים בחווה

April 28, 2023 in Australia ⋅ 🌙 24 °C

הגענו לעבודה החדשה שלנו שזה חווה של אננסים ועוד כל מיני דברים, אנחנו חולקים מגורים עם עוד מטיילים מעולם ממש כמונו, שמחנו מאוד לראות עוד אנשים שנוכל להתחבר אליהם. יש פה ארבע חברה מארגנטינה מישהי מגרמניה ועוד אחד מאיטליה כולם חמודים ומצחיקים. הבוס שלנו מאוד נחמד, החווה והמגורים מאוד מזכירים אווירה של קיבוץ, יש נחל דקה הליכה מהבית שאפשר להיכנס אליו ואין קרוקודילים (כנראה 😉).
    היום הראשון והשני של העבודה היו קשוחים ביותר , אננס זה דבר כבד וקוצני, אבל שאר הימים עושים עבודות אחרות והם מגוונת ככה שזה יותר סבבה.
    החווה שייכת למשפחה אחת עם מלא בנים גדולים ומתחתיהם יש עוד בנים קצת יותר קטנים שהם כמו אחמשים, הכל מתנהל פה מדיוק בצורה מדהימה והם עומדים בזמנים בדיוק כמו בטירונות בצבא , החווה ענקית כלכך שבכל פעם אני מגלה עוד שטח עצום ששייך להם. אנחנו בסביבות השלושים עובדים הרוב אוסטרלים שמדברים אוסטרלית שאף אחד לא מבין ועוד קצת מטיילים כמונו, יש אווירה של צחוקים בין כולם ולאט לאט ניכנס גם אנחנו 😉, ביינתים אנחנו נהנים מנוף המדהים, אננסים בחינם וסוף סוף השיגרה שרצינו אחרי הרבה זמן שלא. כיף שבסוף הדברים הסתדרו והיה שווה לנסוע את המרחק הזה בשביל המקום .